جی زد دیزل و جی زد پمپ

در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوت ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست. مردم بخش زیادی از زمان خود را در این شبکه اجتماعی سپری می کنند و از آن برای آموزش، خرید، تفریح و … استفاده می کنند.

شما می توانید با دنبال کردن یک صفحه فروشگاهی در اینستاگرام، از آموزش های تخصصی و مرتبط با محصول، معرفی محصولات جدید و به روز، جشنواره ها و تخفیف ها مطلع شوید و در زمان مناسب خرید کنید. همچنین به دلیل وجود فضای تعاملی بسیار قوی در این پلتفرم، شما می توانید از تجربه ی خرید سایر کاربران استفاده کنید و خرید مطمئن تر و دقیق تری داشته باشید.

تلاش شرکت ما هم بر این بوده که با ایجاد یک صفحه تخصصی در این شبکه اجتماعی، فروشگاه، محصولات و شیوه فعالیت مان رو به شما عزیزان معرفی کنیم. فعالیت شرکت بازرگانی باوان در اینستاگرام با صفحه تخصصی موتور برق و ژنراتور با نام جی زد دیزل (jzdiesel) و در سال 1398 شروع شد. صفحه بعدی و تخصصی شرکت بازرگانی باوان با نام جی زد پمپ (jz_pump) در سال 1400 ایجاد شد و در زمینه پمپ و ادوات کشاورزی فعالیت می کند.

جی زد دیزل و جی زد پمپ

معرفی جی زد دیزل

صفحه جی زد دیزل در اینستاگرام از سال 1398 ایجاد شده و تا به الان تلاش داشتیم هر روز فعالیت این صفحه حرفه ای تر و رو به جلو باشد. از تمامی دنبال کننده هایی که از ابتدا تا به الان ما را حمایت کردند تشکر می کنیم و وظیفه خود می دانیم که با تولید محتوای مناسب، آموزشی و درخور، محبت ایشان را جبران کنیم.

صفحه جی زد دیزل یک صفحه فروشگاهی تخصصی در زمینه موتور برق و ژنراتور است. ما در این صفحه محصولات متنوعی معرفی می کنیم و به همراه معرفی محصولات، آموزش استفاده و نکات مهم در نگهداری این دستگاه ها هم برای مخاطب عنوان می شود. انتخاب برند و محصولات معرفی شده با تحقیق و آزمایش انجام شده و رضایت مشتری از محصولات و خدمات پس از فروش مهم ترین دغدغه این مجموعه است.

البته در مقابل خواسته مخاطبین منعطف بودیم و به نیاز مشتریان احترام گذاشتیم و اگر تقاضا برای محصولی بیشتر بوده، تمرکز تولید محتوا و معرفی محصول به همان سمت معطوف شده است. در معرفی محصولات اصل بی طرفی را رعایت کردیم و تمام نقاط قوت و ضعف محصولات برای مخاطب عنوان شده است.

به این ترتیب مخاطب صفحه ما می تواند با دانش کافی نسبت به خرید موتور برق یا ژنراتور متناسب با نیاز خود اقدام کند و در آینده هم، در زمینه راه اندازی، استفاده و نگهداری از دستگاه خود کفا باشد. برای خرید موتور برق اینجا و برای خرید ژنراتور اینجا کلیک کنید.

معرفی جی زد پمپ

شروع فعالیت شرکت بازرگانی باوان با صفحه جی زد دیزل در اینستاگرام بود و با گذشت زمان، استقبال مخاطبین و توجه به بازخورد مشتریان عزیز، پمپ های خانگی، کشاورزی و صنعتی و کارواش به سبد کالایی مجموعه اضافه شد. بعد از اضافه شدن این کالا ها، تصمیم گرفتیم یک صفحه مجزا و تخصصی برای این مجموعه کالا و مخاطبین و علاقه مندان به این محصولات ایجاد کنیم. صفحه جدید با نام جی زد پمپ (jz_pump) در سال 1400 ایجاد شد.

شیوه تولید محتوا، اضافه کردن و معرفی محصولات جدید، آموزش ها و بیان نکات مرتبط کاملا از صفحه جی زد دیزل الگو برداری شده و با همان شیوه و منش پیش برده می شود. ارتباط پمپ و موتور برق یا ژنراتور در صنعت و کشاورزی بسیار تنگاتنگ است و ارائه خدمات و مشاوره تخصصی در این زمینه و با کمک یک مجموعه واحد، قطعا به نفع مشتری خواهد بود. شما می توانید با دنبال کردن صفحه جی زد پمپ در اینستاگرام با بهترین و شناخته شده ترین برند های موجود در صنعت پمپ آشنا شده و با خیال راحت نسبت به خرید پمپ اقدام کنید. برای خرید پمپ اینجا کلیک کنید.

جمع بندی

صفحه جی زد پمپ و جی زد دیزل به صورت دوره ای لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ برگذار می کنند و شما می توانید با شرکت در لایو هر کدام از این صفحات، سوالات خود را مطرح کنید و مشاوره آنلاین دریافت کنید. همچنین هر 2 صفحه بازرگانی باوان در بازه های زمانی مشخص، جشنواره فروش برگذار می کنند و تخفیف های بسیار خوب و واقعی به مشتری ارائه می شود. پیشنهاد می کنیم هر 2 صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید و اگر قصد خرید پمپ، موتور برق یا ژنراتور داشتید، از سایت جی زد دیزل اقدام کنید.