ایمیل
تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام جی زد دیزل

ای تی کیو -- ETQ

برند ETQ (ای تی کیو) یکی از برند های شناخته شده و با کیفیت موتور برق بازار ایران است. تولیدات کمپانی ای تی کیو، فوق العاده با کیفیت است و به عنوان یک برند پرچم دار در کنار برند هایی مانند هواسدان، گرین پاور، زیکو و … قرار می گیرد. این برند طیف گسترده ای از موتور برق های بنزینی و گازوئیلی دارد. یکی از دلایل محبوبیت و شهرت برند ای تی کیو، مدل های خاص این برند است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

یکی از مدل های خاص برند ای تی کیو، موتور برق 3.5 کیلووات پلاس است. این دستگاه با موتور 7.5 اسب و توان مداوم 3.5 کیلووات تا 6 کیلووات ضرب جریان اولیه را تامین می کند. معمولا این موتور برق برای مصرف کننده هایی که در لحظه راه اندازی جریان راه اندازی بیشتری دارند، بهترین گزینه است و به این ترتیب لازم نیست برای این مدل مصرف کننده ها موتور برق با توان بالاتر خریداری کنید. این موتور برق ETQ با ابعاد کوچک تر، وزن کم تر و قیمت مناسب پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

برند ای تی کیو در توان بالاتر، 2 مدل موتور برق 8.5 کیلووات دارد. یک سری به رنگ نارنجی و مشکی و مدل دیگر به رنگ سبز و مشکی است. موتور برق 8.5 کیلووات سبز مشکی ای تی کیو از سری موتور برق های کالسکه ای است که کیفیت بسیار بالایی دارد و با موتور 19 اسب، یک سر و گردن از سایر موتور برق های 8.5 کیلووات بازار بالاتر است.

مدل خاص توان 8.5 کیلووات برند ای تی کیو، موتور برق تکفاز سه فاز 8.5 کیلووات است که یک خروجی 8.5 کیلووات تکفاز و یک خروجی 6.5 کیلووات سه فاز دارد. شما می توانید با یک کلید نوع خروجی دستگاه مشخص کنید (خروجی دستگاه تکفاز یا 3 فاز باشد).

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.