این مطلب در مورد آموزش راه اندازی موتور برق گازوئیلی است و توصیه می کنیم حتما ویدئو آموزش راه اندازی موتور برق گازوئیلی که در ادامه قرار گرفته است تماشا کنید.

مرحله اول: ابتدایی ترین و مهم ترین مرحله در راه اندازی یک موتور برق دیزلی، پر کردن مخزن روغن موتور برق است. اندازه مخزن روغن دستگاه در کاتالوگ موتور برق ذکر شده است. برای بررسی انداره روغن دستگاه حتما ویدئو را تماشا کنید.

مرحله دوم: بدیهی است که دستگاه شما بدون سوخت کار نمی کند و شما باید در این مرحله به اندازه مناسبی گازوئیل داخل باک موتور برق بریزید.

مرحله سه و چهار: قطع کن موتور برق را در حالت ON یا RUN قرار داده و موتور برق را روشن کنید. اگر بعد از 2 تا 3 بار استارت زدن موتور برق شما روشن نشد، نگران نباشید و به نکاتی که در ویدئو ذکر شده دقت کنید و مراحل هواگیری را طبق آموزش انجام دهید.

 

ویدئو آموزش راه اندازی موتور برق گازوئیلی

 

برای خرید موتور برق دیزلی یا گازوئیلی اینجا کلیک کنید. تمام موتور برق های گازوئیلی که بر روی فروشگاه سایت قرار گرفته اند، به طور کامل معرفی شده و تمام مشخصات این دستگاه ها بیان شده است. اگر در مورد هر کدام از این محصولات سوالی داشتید حتما در صفحه همان محصول بیان کنید. تیم پشتیبانی جی زد دیزل در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

امیدواریم آموزش راه اندازی موتور برق گازوئیلی برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید برای مشاهده ویدئو های بیشتر کانال جی زد دیزل در آپارات را دنبال کنید. برای مشاهده کانال ما اینجا کلیک کنید.