ایمیل
تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام جی زد دیزل

گرین پاور -- Green Power

گرین پاور یکی از برند های مطرح صنعت برق ایران است و امروزه نام گرین پاور تداعی کننده کیفیت است. کمپانی گرین پاور از سال 1380 و با شعار انرژی سبز (همانطور که از نام این شرکت مشخص است) شروع به فعالیت کرده و در ابتدا محصولات گازسوز خود را روانه بازار کردند. محصولات گازسوز آلایندگی و ضرر کمتری برای طبیعت و محیط زیست دارند و انتخاب شعار انرژی سبز و برند گرین پاور به همین جهت است.

معمولا هر ایده جدید یا محصول جدید در ابتدا با مقاومت و مخالفت رو به رو می شود و کمپانی گرین پاور هم از قاعده مستثنی نبوده است. از آنجایی که شرکت گرین پاور اولین وارد کننده محصولات گازسوز در ایران بوده است، در ابتدای کار با چالش های بسیاری رو به رو شد و مقاومت و مخالفت های بسیاری تحمل کرد، اما با استمرار و تلاش و نشان دادن کیفیت فوق العاده محصولاتش، کم کم جای خود را در بازار ایران پیدا کرد و شبکه نمایندگی خود را شکل داد.

با درخواست نمایندگی های گرین پاور، این کمپانی محصولات دیزلی و بنزینی هم به سبد محصولات خود اضافه کرد. هدف شرکت گرین پاور ارائه محصولات جدید با همان کیفیت محصولات گازسوز بود که خوشبختانه این امر محقق شد و تولیدات گازوئیلی و بنزینی گرین پاور توانستند جایگاه خود را در بازار برق ایران پیدا کنند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از نقاط قوت کمپانی گرین پاور، گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی این شرکت است. برند گرین پاور خود را نسبت به تولیدات و محصولات خود متعهد می داند و یکی از مهم ترین اهداف این شرکت رضایت مشتریان آن ها است. البته این هدف قبل تر و در تولیدات این برند کاملا مشخص است. کیفیت فوق العاده موتور برق ها و ژنراتور های گرین پاور، قطعا نشان از تلاش این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان است.

همانطور که بالاتر ذکر شد، شرکت گرین پاور شبکه نمایندگی گسترده ای دارد و ما هم (جی زد دیزل) به عنوان یکی از نماینده های رسمی برند گرین پاور در تهران فعالیت داریم. اگر قصد خرید موتور برق یا ژنراتور گرین پاور دارید، یا صرفا نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد این برند دارید، شرکت جی زد دیزل در خدمت شماست. از آنجایی که ما نماینده رسمی کمپانی گرین پاور هستیم، تمامی محصولات این شرکت با همان شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی، تقدیم شما خواهد شد.

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.