معرفی موتور برق جوشکاری

امروزه موتور برق ها در صنعت و زندگی روزمره مصارف بسیاری دارند و علاوه بر مصارف صنعتی در مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از موارد مشترک در مصارف خانگی و صنعتی مربوط به تامین برق مورد نیاز برای اینورتر جوشکاری تکفاز است. اینورتر های جوشکاری تکفاز معمولا برای جوشکاری در و پنجره و کارهای کوچک و نیمه صنعتی استفاده می شود. جوشکاری با اینورتر و در حد رفع نیاز های ذکر شده، در بازه 100 آمپر تا 250 آمپر انجام می شود.

توان موتور برق جوشکاری

با توجه به بازه آمپر اینورتر جوشکاری، بازه توانی موتور برق مورد نیاز برای تامین برق دستگاه هم متفاوت است و هر بازه توانی برای یک آمپر اینورتر جوشکاری مناسب است. در ادامه با تفکیک توان موتور برق ها، حداکثر خروجی اینورتر جوشکاری را مشخص می کنیم.

  • موتور برق 5 تا 5.5 کیلووات: اگر از یک موتور برق 5 یا 5.5 کیلووات برای تامین برق مورد نیاز دستگاه جوش اینورتر استفاده می کنید، می توانید آمپر دستگاه جوش را بین 100 آمپر تا 120 آمپر قرار دهید و نهایتا با الکترود 2.5 جوشکاری کنید.
  • موتور برق 6 تا 6.5 کیلووات: اگر قصد داشته باشید آمپر دستگاه جوشکاری را بر روی 150 آمپر تا 160 آمپر قرار دهید، می توانید از موتور برق 6 کیلووات یا 6.5 کیلووات استفاده کنید.

  • موتور برق 7 تا 7.5 کیلووات: با استفاده از موتور برق 7 کیلووات یا 7.5 کیلووات می توانید با 180 آمپر خروجی از اینورتر جوشکاری استفاده کنید.
  • موتور برق 8 تا 8.5 کیلووات: در بین موتور برق های مرسوم، موتور برق های 8.5 کیلووات بهترین انتخاب برای مصارف صنعتی و جوشکاری هستند. اگر شما از یک موتور برق 8.5 کیلووات برای روشن کردن اینورتر جوشکاری استفاده کنید، می توانید  می توانید ولوم جوشکاری را بر روی 200 آمپر تا 250 آمپر قرار دهید.

موتور برق جوشکاری

سوخت موتور برق جوشکاری

سوخت بنزین و گازوئیل هر 2 برای مصارف نیمه صنعتی و صنعتی مناسب هستند و پیشنهاد می کنیم برای انتخاب نوع سوخت موتور برق، سهولت دسترسی و تامین سوخت را مد نظر قرار دهید. اولویت شما باید سوختی باشد که دسترسی شما به آن سوخت راحت تر است.

اما اگر استفاده شما از موتور برق فقط برای مصارف صنعتی است، به طور مثال جوشکاری، توصیه می کنیم موتور برق گازوئیلی تهیه کنید. موتور برق های دیزلی در شرایط سخت و صنعتی گزینه های بهتری هستند و سوخت گازوئیل هم در حجم مشابه با بنزین توان خروجی بیشتری تولید می کند.

اگر قصد خرید موتور برق جوشکاری دارید، از یک برند معتبر خرید کنید. با انتخاب موتور برق از یک برند معتبر، تنها اولویت انتخاب شما در نوع سوخت دستگاه، دسترسی شما به سوخت خواهد بود. برند های معتبر و شناخته شده در هر 2 سری موتور برق های بنزینی و گازوئیلی دستگاه های با کیفیتی روانه بازار می کنند که برای مصارف صنعتی و خانگی مناسب است.

قیمت موتور برق جوشکاری

موتور برق و دستگاه جوش اینورتری، 2 عضو جدانشدنی در مصارف صنعتی هستند. نیاز به جوشکاری در کارگاه های صنعتی، ساخت و ساز و … پیش خواهد آمد و اگر آن محل به هر دلیلی به برق شهری دسترسی نداشته باشد، تهیه موتور برق برای تامین برق دستگاه جوش الزامی می شود و شما می توانید با توجه به آمپر جوشکاری که بالاتر ذکر شد، نسبت به خرید موتور برق با توان مناسب اقدام کنید.

در مورد بهترین موتور برق های مناسب جوشکاری در توان حداکثری دستگاه جوش اینورتر و در بخش موتور برق های نیمه صنعتی، پیشنهاد ما، موتور برق های 8.5 کیلووات موکیتا، موتور برق های 8 کیلووات گرین پاور و موتور برق های 8.5 کیلووات هواسدان است. با خرید هر یک از این موتور برق ها، شما می توانید برق مورد نیاز جوشکاری تا 200 آمپر با الکترود 3 را تامین کنید. استفاده از سنگ فرز در کنار دستگاه جوش امری معمول است و شما می توانید سنگ فرز هم به صورت همزمان در کنار دستگاه جوش استفاده کنید و موتور برق های معرفی شده برق مورد نیاز شما را تامین خواهند کرد.

در ادامه مدل های معرفی شده نمایش داده شدند و شما می توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر و مقایسه این موتور برق های به صفحه هر محصول مراجعه کنید.

جمع بندی

موتور برق های معرفی شده در قسمت بالا در شرایط ذکر شده (جوشکاری و سنگ فرز به صورت همزمان) آزمایش شده اند و شما می توانید برای اطمینان از این موضوع به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. ویدئو مربرط به آزمایش تمام مدل های معرفی شده به همراه توضیحات کامل خدمت شما ارائه شده است. شما می توانید تمام سوالات مربوط به خرید موتور برق جوشکاری را در همین بخش مطح کنید و تیم پشتیبانی و مشاوره JZDIESEL در اسرع وقت پاسخگو شما خواهند بود.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام جی زد دیزل، اینجا و برای مشاهده صفحه ما در آپارات، اینجا کلیک کنید.