خرید پمپ کم صدا

آسایش و آرامش، دلخواه و دلپذیر همه ما است و یکی از عوامل بر هم زننده ی آرامش، آلودگی صوتی و سر و صدا است. زندگی شهری مخصوصا در شهرهای بزرگ ما را در معرض آلودگی صوتی زیادی قرار می دهد و تامین آرامش و سکوت منزل در کاهش فشار ناشی از آلودگی های صوتی بسیار مهم است.

در یک منزل مسکونی عوامل زیادی هستند که در افزایش یا کاهش آلودگی صوتی موثراند اما ما قصد داریم در این مقاله در مورد پمپ کم صدا و پمپ سایلنت (بی صدا) توضیحاتی خدمت شما ارائه کنیم. در ادامه انواع پمپ های کم صدا و سایلنت موجود در بازار ایران را معرفی و با یکدیگر مقایسه می کنیم، امیدواریم اطلاعات ارائه شده به شما برای خرید پمپ کم صدا یا پمپ سایلنت کمک کند.

 

انواع پمپ کم صدا

پمپ بشقابی: اگر به دنبال یک پمپ با صدای کم هستید می توانید از پمپ های بشقابی نیم اسب بخار و یک اسب بخار استفاده کنید. برای مثال پمپ بشقابی نیم اسب بخار برند شیمجه با نام تجاری CPM370 مناسب برای یک واحد مسکونی است و قابلیت نصب داخل واحد را هم دارد. همچنین پمپ بشقابی یک اسب بخار برند شیمجه که با نام CPM750 شناخته می شود، برای 2 تا 3 واحد آپارتمانی یا یک واحد ویلایی بزرگ مناسب است و حجم بالای آب دهی و فشار مناسبی برای این واحد ها تامین می کند.

پمپ کم صدا بشقابی

پمپ 2 پروانه: اگر قصد دارید برای چند واحد آپارتمانی یک پمپ کم صدا تهیه کنید می توانید از پمپ های 2 پروانه برند شیمجه که صدای کمتری نسبت به سایر پمپ های موجود دارند استفاده کنید. پمپ های 2 پروانه معمولا در توان های یک اسب بخار، 1.5 اسب بخار و 2 اسب بخار تولید می شوند.

پمپ کم صدا 2 پروانه

پمپ افقی طبقاتی: همان طور که ذکر شد پمپ های 2 پروانه برای استفاده جهت تامین چند واحد آپارتمانی مناسب هستند. اما شما می توانید از پمپ های افقی طبقاتی هم برای چند واحد آپارتمانی استفاده کنید. این نوع از پمپ ها هم به عنوان پمپ های کم صدا شناخته می شوند.

پمپ کم صدا افقی طبقاتی

*نکته مهم: اگر قصد خرید پمپ کم صدا دارید و صدای پمپ برای شما مهم است، پمپ های جتی و پمپ های محیطی را از سبد کالایی خود خارج کنید. پمپ های جتی و محیطی بیشترین صدای خروجی نسبت به سایر پمپ ها را دارند.

 

انواع پمپ سایلنت

نوع دیگری از پمپ های کم صدا و سایلنت، بوستر پمپ های سایلنت برند شیمجه هستند که در 2 مدل دور ثابت و دور متغیر تولید می شوند. بوستر پمپ های سایلنت دور ثابت برند شیمجه که عبارت PZ در ابتدای نام تجاری آن ها دیده می شود، در توان 125 وات تا 750 وات (یک اسب بخار) عرضه شده اند. مدل پرمصرف این پمپ سایلنت در توان نیم اسب بخار (PZ370) و یک اسب بخار (PZ750) است.

این بوستر پمپ های سایلنت، کاملا خودکار هستند. در ساختار این پمپ ها از یک پمپ خودمکش محیطی با طراحی ویژه و صدای کم استفاده شده است. بوستر پمپ های سایلنت شیمجه مجهز به یک پرشر سوئیچ و مخزن تحت فشار یک لیتری هستند. وظیفه سوئیچ و مخزن استفاده شده اتومات کردن پمپ (روشن و خاموش شدن پمپ در زمان مصرف و عدم استفاده) است. همچنین قابلیت تنظیم فشار روشن شدن و خاموش شدن روی پرشر سوئیچ پمپ در نظر گرفته شده است.

کاوری که مخصوصا برای این نوع پمپ طراحی شده و به صورت کامل پمپ را می پوشاند، تاثیر بسیار زیادی در صدای خروجی از دستگاه دارد و صدای پمپ را به حداقل می رساند. بوستر پمپ های سایلنت شیمجه با یکسال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

 

جمع بندی

امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد و در انتخاب و خرید پمپ خانگی مناسب به شما کمک کند. معرفی انواع پمپ های ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در صفحه جی زد پمپ در شبکه اینستاگرام خدمت شما ارائه شده است. شما می توانید سوالات خود در رابطه با انواع پمپ های بی صدا و سایلنت را در بخش نظرات همین مطلب عنوان کنید و تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.